Logo Pesah
Pizza App Logo

הורדת אפליקציה למבצעים והטבות בלעדיות

איך לתכנן יום הולדת פיצה מושלמת

30.5.21

צילום: יומולדת עם פיצה האט

מסעדות פיצה האט כאן כדי להוריד מכם את כאבי הראש של תכנון ימי הולדת עם חבילות המסיבות שלנו. אתם יכולים לבוא לאחת הפיצריות הקרובות אליכם ואל האורחים שלכם, לשבת, להירגע, להסתכל על התפריט העשיר שלנו, שמתאים לילדים ולמבוגרים, וליהנות מחוויית יום הולדת פיצה בכיף.

כמובן שתוכלו להזמין משלוחי פיצה ומנות נלוות כמו סלטים, פסטות, קישים, גלידות במבחר טעמים ושתייה, והמשלוח יגיע עד אליכם לשמחת האורחים והילדים.

התפריט שלכם יהיה מותאם אישי להעדפות הילדים והמבוגרים, ולכם רק נשאר לטפל ברשימת המוזמנים. נהפוך אתכם למארחים מהשורה הראשונה, ואף אחד לא ישכח את המסיבה שלכם עוד הרבה זמן.

מה זה מסיבת יום הולדת פיצה? האם באמת אפשר לספק לילדים את כל מה שהם מבקשים?

קודם כל, בהחלט שכן! או לפחות אפשר להגיע הכי קרוב לטעמים שכמעט כל הילדים מעדיפים. מסיבת יום הולדת פיצה היא חגיגת טעמים שאפשר למצוא בתפריט המסיבות העשיר שלנו, שכולל:

  • מגוון משקאות;
  • מנות עיקריות;
  • מבחר סלטים;
  • מנות נלוות
  • קינוחים עשירים.

כל המנות מוגשות מסביב למגש הפיצה המשפחתית, כי אצלנו מבינים שבשביל ילדים, קטנים או גדולים, מסיבת יום הולדת בלי האוכל, השתייה והקינוחים האהובים עליהם, היא לא באמת מסיבה.

התשובה שלנו היא מיני פיצות קטנות ומקסימות שמתאימות לילדים וכוללות אפשרויות של מנות נלוות קלילות יותר שמוגשות לצד הפיצה, כמו נגיסי תירס ומקלות שוקולד פלוס כקינוח. ואם תזמינו למעלה מחמישה מגשים, תוכלו ליהנות ממחירים מיוחדים.

מה הילדים שלכם אוהבים לאכול במסיבות?

אם הילדים שלכם אוהבים מנות קצת יותר קלילות, למה שלא תציעו להם צ'יזי פופס או לחם שום אישי? שיטה בטוחה לתת לילדים ירקות מבלי שהם ישימו לב בכלל, היא להוסיף מנות של סלטים כמו סלט יווני או סלט ניסואז, או בשביל הכיף האמיתי, להניח להם להרכיב את הסלט שלהם בעצמם ולהוסיף אותו ליד הפיצות, הלחמים והמנות המטוגנות.

האם יש משהו מרגש יותר מהמילה פיצה? כנראה שלא. עם המשקאות התוססים ללא סוכר שלנו, המסיבה שלכם תהיה מושלמת מתחילתה ועד סופה.

מכירים את החוקים של ילדים כשזה מגיע לתכנון יום הולדת פיצה?

מיותר לציין שמסיבת יום הולדת פיצה לילדים צריכה לכלול תוכנית בידור כלשהי, וזו הסיבה שבין מנה למנה, כדאי שתעסיקו את הילדים עם פעילויות מהנות, צביעה משותפת של ציורים ענקיים וכמה משחקים שיחכו להם על השולחנות.

תפריט הגלידות שלנו יכול להיות פעילות כיפית כחלק ממסיבת יום ההולדת. קודם כל, זו גלידה! אנחנו לא בטוחים אילו טעמים הילדים שלכם מעדיפים, אבל יש לנו שפע מדהים של גלידות, עם תוספות וטעמים משובחים והילדים יכולים לבחור פיינטים של קרם עוגיות, פיינטים של גלידת וניל, ואפילו מכלים של שורטי שוקולד בראוניז.

איך מתכננים תפריט אירוע יום הולדת שיתאים לכולם?

אז עכשיו אתם יודעים מה תגישו במסיבת יום ההולדת שאתם מתכננים, ואילו פעילויות מהנות תציעו לילדים. אבל מה עם תכנון הארוחה שתתאים גם לאורחים המבוגרים? יותר מזה, מה עם התאמת התפריט לילדים ומבוגרים שנמנעים מגלוטן או שמקפידים על תזונה טבעונית?

לפיצה האט יש פתרונות גם לסוגיות אלה. מסיבת יום הולדת פיצה מתחילה בהזמנה דיגיטלית מראש. תארו לעצמכם את זה – אתם בוחרים את האוכל שלכם מראש, מציינים אלו מנות צריכות להיות מותאמות להעדפות תזונתיות מיוחדות, ויכולים להיות שקטים בידיעה שהכול יטופל ביום הגדול.

למה להזמין תפריט קייטרינג מראש?

אפשר להתקשר אלינו מראש כדי להיות בראש שקט שכל האוכל יגיע כפי שתכננתם לאירוע שלכם. אנחנו נעזור לכם לבנות תפריט בכמויות הדרושות שלכם, המותאם לצרכים, לאורחים ולהעדפותיכם.

במילים אחרות, תכנון האירוע שלכם הופך לתהליך קל ויעיל. כל מה שאתם צריכים לעשות זה להירגע ולהניח לנו לעשות את העבודה בשבילכם. אנחנו מספקים קייטרינג בשירות מלא ותכנון אירועים על מנת להתאים לכם מסיבת יום הולדת פיצה בכל גודל ובכל תקציב.

מה המבוגרים אוכלים במסיבות ימי הולדת?

אל תדאגו למבוגרים, לא שכחנו מהם. אנחנו יודעים שמבחינתכם יום הולדת פיצה זה לפקח על ילדים, אבל כשיש לכם דקה פנויה, אל תהססו להתחבר למשהו מהתפריט למבוגרים שלנו, כפינוק שממש מגיע לכם כשילדיכם נהנים.

צרו תפריט ייחודי משלכם מתוך הבחירות הנרחבות בהשראת השפים שלנו שיספקו כל טעם. שירות מקצועי מובטח, בין אם אתם מארחים את ההתכנסות שלכם במתחם ג'ימבורי, בגינת הבית, או באחת הפיצריות המרווחו והמודרניות שלנו, או בכל מקום אחר שתבחרו. המומחים שלנו מסייעים לכם לתכנן חגיגה נטולת כאבי ראש, שתשאיר זיכרונות שלעולם לא יישכחו.

הגיע הזמן לחשוב פיצה האט:

  • אפשרויות תפריט נרחבות לכל טעם.
  • שירותי קייטרינג מלאים.
  • חומרי גלם איכותיים ו-100% מוצרלה.
  • מחירים מיוחדים להזמנות גדולות.
  • משלוחי פיצות ומנות נלוות לכל מקום בארץ.

בשורה התחתונה, עם פיצה האט כולם מאושרים

הקייטרינג של פיצה האט מאפשר למבוגרים ולילדים ליהנות מהמנות האהובות עליהם ביותר ולשלב מאפים טריים לצד גבינות משובחות. יש לנו הצעות תפריט שמתאימים לכל שעה בה תבחרו לקיים את האירוע שלכם, בהתאמה לטבעונים, שומרי כשרות ונמנעים מגלוטן.

זו הסיבה שכל כך הרבה אנשים בוחרים את הקייטרינג שלנו כשהם מתכננים יום הולדת פיצה. הם יודעים שאיתנו האירוע שלהם יעבור חלק, ושכולם יהיו מרוצים, מאושרים, ובעיקר שבעים.

יכול לעניין אותך גם:

יש לכם שאלה?

דברו איתנו כאן

שתפו את המאמר