Logo Pesah
Pizza App Logo

הורדת אפליקציה למבצעים והטבות בלעדיות

6 פרסומות של פיצה האט עם מפורסמים

30.5.21

צילום: 6 פרסומות של פיצה האט עם מפורסמים

מפורסמים ידועים ביכולתם למכור כמעט כל דבר באופן משעשע, מהנה ובעיקר משכנע. אחת השיטות המוכחות והאמיתיות ביותר לפרסומות מוצלחות היא פשוטה: יש ידוענים מוכשרים, שגם אם אין להם רקע בתחום המשחק או המכירות, סוחפים אחריהם קהלים, כי הם משדרים אמינות, סמכותיות, וסגנון חיים אטרקטיבי.

בפיצה האט הבינו כבר לפני שנים את הפוטנציאל שיש למפורסמים למכור את הפיצות האיכותיות של הרשת, ולעשות את זה ממש ממש טוב. אז בואו נסתכל על שש פרסומות של פיצה האט, בהשתתפות ידוענים, שעזרו להחדיר את המודעות למותג הרשת, בלי גימיקים ובלי שטיקים, פשוט כי הם עשו מה שהם יודעים לעשות הכי טוב: לגלם את עצמם.

מיכאל גורבצ'וב… ופיצה? בהחלט כן

בניצחון על הקפיטליזם, מנהיג ברית המועצות לשעבר השתתף בפרסומת לפיצה האט בשנת 1997. בתקופה שבה פטרונים רוסים אחרים דנו בנושאים פוליטיים שברומו של העולם, כמו אסונות כלכליים או חופש לאזרחים, גורבצ'וב ידע שבסופו של דבר, אין בעיות בחיים או בעולם, שאי אפשר לפתור עם נתח משובח של פיצה.

הוא סיפר שהשתתף בפרסומת על מנת להרוויח כסף למימון הקרן על שמו, וציין גם כי הוא מאמין שפיצה עוסקת בקירוב לבבות.

אימונים מפרכים ופיצה בסוף היום: מוחמד עלי

במהלך הסופרבול בשנת 1997, מוחמד עלי השתתף בפרסומת לפיצה. הפרסומת מציגה את האימונים המפרכים של עלי, והעדר המוכנות שלו להתפשר על פחות ממצוינות. בסוף יום אימונים מפרך, המאמן שלו אומר לו: "עזוב, בוא נלך לאכול פיצה, ונרגע קצת".

כשהם יושבים בפיצרייה, המלצרית החיננית מגישה למוחמד עלי פיצה שלא הוא הזמין ואומרת לו שיש לו מעריץ שהזמין את הפיצה עבורו. עלי מתבונן על האיש האדיב, שמסמן לו שהפעילות וההישגים של המתאגרף הטוב ביותר בעולם, הפכו אותו לאדם טוב יותר, וברקע נשמעות המילים שמתאימות לכל אדם, בכל גיל, בכל מקום בעולם: "פיצה מקרבת בין אנשים".

 

אמת, זה היה דונלד טראמפ שהציג לעולם לראשונה את הבצק הממולא של פיצה האט

בני הזוג טראמפ מתכוננים בחדר השינה שלהם לאירוע נשיאותי חשוב, ומנהלים ביניהם שיחה על "מותר ואסור", "למי אכפת מה יגידו אנשים", וההחלטה החד משמעית של איבונה: "בוא נלך על זה" – לאכול את הפיצה "בדרך הלא שגרתית" – מהבצק הפריך אל המשולש נוטף הגבינות.

ואם חושבים על זה קצת, באמת שאין דרך נכונה או לא נכונה לאכול פיצה, ובטח שלא צריך להיות אכפת ממה שיגידו אנשים.

 

OMG! ג'יימס פרנקו מגלם את אלביס בפרסומת לפיצה האט

לפני שג'יימס פרנקו גילם את תפקיד חייו בסרט הביוגרפי על ג'יימס דין, הוא השתתף בפרסומת של פיצה האט כשהוא מגלם את אלביס מפזז על רחבת ריקודים בפיצרייה, רגע לאחר שהכריז: "אלביס חזר לחיים".

בפנינת משחק זו משנת 1997, שהייתה ההופעה הראשונה של ג'יימס פרנקו בתקשורת, הוא וחבריו מראים איך הכי כיף לאכול פיצה… ניחשתם נכון, קודם התוספות, כל הדרך עד קצה המשולש. ככה. בידיים. עם כל הטעמים הכי טובים.

ג'סיקה סימפסון מציגה את שובה של הפיצה האהובה: צ'יזי בייטס

בשנת 2006, רשת פיצה האט, שמייצרת את הפיצות האהובות בכל העולם, הודיעה על איחוד של שני כוכבים – ג'סיקה סימפסון ופיצה צ'יזי בייטס.

הפיצה החדשנית חזרה עם מגשי נגיסי גבינת מוצרלה בשוליים פריכים וטעימים. סימפסון השתתפה בפרסומת שהוצגה במהלך הסופרבול בפברואר 2006, על מנת לחגוג את הקאמבק של הפיצה שאנשים רבים ברחבי העולם כל כך חיכו לה.

 

פיט סאמפרס: השיטה המרגשת לאכול פיצה

בפרסומת זו של פיצה האט, מוצג אלוף הטניס פיט סאמפרס, כשהוא מקבל כמה טיפים מג'ון מקנרו הוותיק, לגבי האופן שבו אפשר להיות מרגש יותר: "תאכל את הפיצה שלך בצורה לא נכונה – קודם הבצק", הוא מציע.

הסיבה לכך היא שהפיצת הצ'יזי קראסט מבית פיצה האט, שמוצגת בפרסומת, עשויה מבצק דק עם גבינת מוצרלה נמתחת בשוליים שלה. הפיצה הזאת כל כך טעימה, שתרצו לאכול אותה קודם מהבצק. אבל כשמקנרו רואה את סאמפרס אוכל שני משולשים בבת אחת, הוא תוהה אם יצר מפלצת. סיסמת העל בפרסומת היא: " Pizza Hut. You'll love the stuff we're made of".

 

לא משנה איזה סוג פיצה אתם אוהבים, או לאיזו פיצרייה נשבעתם אמונים – תהיו בטוחים שהשיקולים שלכם מונעים, לפחות מרובם מפרסומות מגרות.

מודעות שיווק של פיצות מוחדרות היטב לתודעת הצרכנים בשלושים השנים האחרונות, והן מציגות היצע בלתי פוסק של סוגים אטרקטיביים של פיצות. הפרסומות ששיגעו את העולם בשנת 2017, למשל, כבר נראות אחרת לגמרי בשנת 2020, והן עתידות להחוויר לעומת הפרסומות שיציגו את הפיצות האהובות עליכם בעתיד.

כך או אחרת, אתם יכולים להיות בטוחים שהטעמים האהובים עליכם הם הטעמים המוצגים בפרסומות מעוררות תיאבון על ידי שחקנים ודוגמנים שאתם מחוברים אליהם. חשוב להבין שגם אם לא הייתה שום מודעת פיצה אחת בעולם, ומותגי הפיצות לא היו מפעילות שום מסע שיווק, אנשים בכל העולם עדיין היו אוכלים בצק עם רוטב עגבניות עם ערמות יפות של גבינות מותחת מעל. זה פשוט שילוב שאף אחד לא יכול לסרב לו.

יכול לעניין אותך גם:

יש לכם שאלה?

דברו איתנו כאן

שתפו את המאמר